Hackaton postregel z izjemno domiselnimi rešitvami
Odločitev je bila seveda težka, saj so se vse ekipe resnično potrudile.
Izbrali smo ekipo Hackapong, ki si je zamislila predelati klasično pong igro tako, da jo lahko na pametnem telefonu igrata dva igralca s pomočjo dveh MYO zapestnic. Navdušili so s
predstavitvijo »v živo«, pri čemer smo bili zelo zadovoljni z usklajenostjo premikov rok (zapestnic) in odzivnostjo ploščic na ekranu. Omenili bi še projekt Smarty Aparty, kjer so uporabili strojno učenje, ter Ride the Dragon, ki je bil tudi sicer izbran kot tretji najboljši hack v absolutni kategoriji.
In kaj sploh je hackaton? Gre za dogodek, na katerem se zberejo programerji, grafični oblikovalci, oblikovalci vmesnikov in vodje projektov z namenom reševanja določene težave in razvoja nove programske in strojne opreme v zelo kratkem času. Beseda Hackaton je kombinacija besed »hack« in »marathon«, pri čemer »hack« pomeni izključno raziskovanje in programiranje. (Wikipedia)
Od začetkov v devetdesetih so se hackatoni na prelomu tisočletja precej razširili, predvsem z namenom, da bi podjetja in vlagatelji tveganega kapitala hitreje razvili nove tehnologije programske opreme ter našli nova področja za inovacije in vlaganja. Tako so iz Hackatonov izšla uspešna podjetja, kot je npr.
GroupMe, ki ga je kasneje kupil Skype, programska oprema, kot je npr.
PhoneGap, v lastništvu podjetja Nitobi, ki ga je kasneje kupil Adobe, ali nenazadnje
Appetas, ki ga je kasneje kupil Google.
Hackaton je zagotovo format, ki mladim omogoča
svobodo raziskovanja in preizkušanja idej in znanja. Za podjetja je zanimiv prav zaradi te drznosti in kreativnega naboja, predvsem pa kot bazen za identifikacijo talentiranega kadra. DragonHack se je izkazal kot kakovosten hackaton, ki ga v Result d.o.o. podpiramo tudi v nadalje.