SIXT
Kako omogočiti pregled nad množico razdrobljenih stroškov?

Izziv
Podjetje SIXT se je odločilo, da svojim strankam po vsem svetu omogoči poenoten pregled nad stroški. Šlo je za stranke, ki so imele v najemu tisoče ali več deset tisoč vozil. Ker so imele podatke o stroških goriva, popravil in servisov le za posamezne dele flote in v različnih formatih, je bilo nemogoče primerjati ali poglobljeno analizirati stroške, da bi odkrili najučinkovitejše načine za njihovo znižanje.
Kadar so bile stranke prisotne v več državah, je bilo prav tako nemogoče primerjati podatke z več trgov naenkrat. Na trgu ni bilo nobenega primernega orodja za rešitev tega problema.
Rešitev
Rezultat
Prvič do sedaj upravljavci zelo velikih flot lahko pridobijo pravočasne in natančne podatke od več partnerjev, jih analizirajo in primerjajo stroške po posameznih trgih in vozilih.
Podrobna analiza jim pokaže, kje lahko zmanjšajo stroške, kar omogoča tudi boljše planiranje v prihodnje.