Študija primera

Farmadent

Kako do upravljanja RVC v realnem času?

Farmadent - študija primera

Izziv

Podjetje Farmadent je eden vodilnih trgovcev z zdravili na debelo v Sloveniji. Za uspešno poslovanje potrebujejo odličen nadzor nad vsemi dejavniki, ki vplivajo na razliko v ceni (RVC). Poleg osnovne razlike med nabavno in prodajno ceno so v tej branži še dodatni vplivi, tako na strani nabave kot prodaje: popusti, lojalnostni popusti, popusti na obseg poslovanja, posebni mehanizmi cen v pogodbah in podobno. V podjetju Farmadent so želeli izboljšati nadzor nad RVC, bistven korak pa je bil poenostaviti ter pohitriti izračun. Končni cilj je bil učinkovitejše upravljanje prodaje in nabave, posledično pa izboljšanje tržnega položaja.

Rešitev

Ko upravljamo RVC, moramo upoštevati vse vplive na strani nabave in prodaje. V podjetju so uporabljali ERP MS Navision. Skupaj z njihovo ekipo smo poiskali ustrezne podatke in jih preverili.

Izboljšali smo metodologijo izračuna glede na dejanska pravila knjiženja za posamezne dejavnike. Iz urejenih podatkov in dodelane metodologije smo na BI platformi Qlik Sense pripravili točne analize RVC. Te so upoštevale večje število dimenzij, pregledneje in podrobneje, s sprotnimi izračuni dogovorjenih KPI.

Upravljanje RVC  v realnem času na BI platformi Qlik Sense.

 

Rezultat

V Farmadentu lahko zdaj svoj RVC upravljajo v realnem času. Učinkovitost je višja, upravljanje s cenami hitrejše in natančnejše.

S tem se je izboljšala tudi odzivnost podjetja na zahtevnem trgu z zdravili, dodatki in medicinskimi pripomočki.

Stopite v stik z nami

Se želite posvetovati s strokovnjakom? Imate za nas vprašanje? Izpolnite spodnji obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.