Študija primera

Dukat

Kako do učinkovitejšega nadzora in nižjih stroškov?

Dukat - študija primera

Izziv

V podjetju Dukat, največji hrvaški mlekarni z več kot stoletno tradicijo, so želeli poenotiti del kompleksnih informacijskih sistemov.

V velikih rastočih podjetjih se pogosto zgodi, da podporne strukture in procesi ne dobijo informacijske podpore v enaki meri kot osnovni poslovni procesi. V Dukatu so si postavili visoke cilje. Poenotili in izboljšali naj bi informacijsko podporo na področjih varnosti prehrane in logistike. Hkrati naj bi znižali stroške vzdrževanja in poenostavili prilagajanje na zahteve nadaljnje rasti. Nov sistem naj bi bil robusten, ekonomičen in povsem prilagojen načinu njihovega poslovanja.

Rešitev

Ekipa podjetja Result je na začetku izvedla analizo stanja. V več delavnicah s ključnimi upravljavci procesov iz podjetja Dukat so sodelovali naši strokovnjaki za poslovno analitiko in IT rešitve na področju podatkovne analitike in partnerski specialisti za logistiko in varnost hrane (HACCP, IFS).

Z analizo smo spoznali Dukatov način delovanja, obstoječe sisteme, podatke, procese, njihove glavne izzive in zahteve po spremembah. Predstavili smo jim jasen pregled vseh poti podatkov od točke zajema do poročil in pregledov za posamezne končne uporabnike.

Sledil je predlog izboljšanega, učinkovitejšega procesa. Zasnovali smo ekonomično analitsko-plansko rešitev za digitalizacijo in centralizacijo nadzora na omenjenih področjih. Izkazalo se je, da bistven del najbolje reši specializiran sistem za podporo standardu HACCP in IFS, s katerim bi lažje zagotavljali ustrezno skladnost od prevzema do dostave končnim kupcem.

Analiza stanja

Zasnova analitsko-planske rešitve za digitalizacijo in centraliziracijo nadzora

Predlog optimizacije zajema podatkov

Poenostavitev procesov v sklopu HACCP

Rezultat

V podjetju Dukat so dobili celovitejši pregled nad svojimi podatki, podatkovnim tokom in procesi. Prejeli so zasnovo analitsko-planske rešitve, ki upošteva njihove obstoječe sisteme in način dela. Izvedeli so, kako optimizirati zajem podatkov in poenotiti ali poenostaviti procese v sklopu HACCP, ki smo jih zaznali med analizo.

Cilj je bil dosežen: učinkovitejša in varčnejša podlaga za hitrejše upravljanje skladnosti procesov za varnost hrane v celotni verigi in optimalnejše logistične rešitve. S tem pa nižji stroški, lažje upravljanje s podatki in bolj prilagodljivo načrtovanje.

Stopite v stik z nami

Se želite posvetovati s strokovnjakom? Imate za nas vprašanje? Izpolnite spodnji obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.