Več strank z manjšimi stroški

Kako smo največjim podjetjem pomagali razbremeniti prodajalce, avtomatizirati naročanje storitev, privabiti nove stranke in obdržati stare?

Kako doseči rast prodaje brez več prodajalcev?

Tudi z malo ekipo je mogoče doseči veliko rast prodaje, če jo avtomatiziramo in omogočimo naročanje na daljavo. Še posebej, če omogočimo samodejno konfiguracijo storitve, ki si jo stranka prilagodi pred nakupom.

Kako ohraniti stranke, ki smo jih trudoma pridobili?

Tu obstaja veliko različnih rešitev, ki so podprte s podatki o preteklih dejanjih strank. Namesto počasnega in improviziranega pridobivanja lahko ekipa s povezavo CRM in ERP natančno ve, kdaj, kaj, komu in za koliko prodati.

Olajšajmo prodajo in pospešimo njeno rast.

 

V podjetju RESULT smo hitrorastočim podjetjem pomagali zmanjšati stroške prodaje in avtomatizirati naročanje. Omogočili smo jim avtomatsko oblikovati cenovno politiko, ki je vsak trenutek prilagojena ponudbi in povpraševanju. In vzpostaviti sistem ohranjanja starih strank, ki jih je nagrajeval za zvestobo.