Stične točke in izhodišče zajtrka so bile izkušnje iz prakse, ki kažejo, da je planiranje:
- Prepočasno in »outdated« še preden se zaključi
- Neučinkovito in zahteva visok vložek virov (ljudi in njihovega časa)
- Strateško nepovezano s poslovno strategijo in cilji
Spregovorili smo torej o pereči temi, da veliko menedžerjev meni, da planski proces zavira napredek, a se za prenovo in nadgradnjo ne odloči. Zakaj in od kje pomisleki pred investicijo, ki optimizira poslovni proces?
»Tisti, ki vladajo s podatki, bodo vladali celotnemu svetu.«
Program smo začeli z navdihujočim predavanjem mag. Melite Kolbezen, ustanoviteljice in direktorice podjetja Advico, ki je razložila, zakaj je planiranje tako pomembno in kako se z njim pametno spoprimemo. Opisala je proces planiranja in njegov namen – usklajevanje in odločanje, ki je namenjeno uspešnemu poslovanju v prihodnje.
»Cilj brez načrta je le želja.«
Sledil je gost iz Švedske, gospod Jens Karlsson. Predstavil je BizView Systems, vodilni informacijski sistem za celovito podporo poslovnemu planiranju in na demonstracijski različici pokazal njegovo funkcionalnost in prednosti.
»Kako in ne zakaj.« »Bolj enostavno, bolj relevantno.«
Za njim je pred občinstvo stopil gospod Jonas Grundström, BI manager pri podjetju Climber. Opisal je izzive in rešitve, s katerimi se podjetja pri planiranju pogosto srečujejo v praksi. Predstavil je tri primere, pri katerih je največ težav povzročala kompleksnost planiranja. Proces planiranja je bil zato dolgotrajen in večinoma se je izkazal za neučinkovitega na vseh področjih. Poudaril je, da orodje BizView tak proces poenostavi, pospeši in ponudi boljše rešitve. Podjetja z njim dobijo večji nadzor nad podatki, jih lažje obdelujejo in bolje obvladujejo.
V vseh treh primerih dobre prakse (Egmont Publishing, Grand Hotel Stockholm in Kraftrigen) je uvedba centralizirane rešitve BizView pohitrila in poenostavila prej zelo zamuden proces planiranja v Excelu, z nepreglednimi tabelami neobvladljivih velikosti. Omogočila je avtomatizacijo planskih procesov, z agregacijo podatkov v realnem času in takojšnjim dostopom do njih. Podatki so zato bolj relevantni in uporabni. Planiranje, ki temelji na njih pa učinkovito in profitabilno.
Planiranje, analize in poročanje kot si želite. Hitro in celovito.
V galeriji poglejte nekaj utrinkov z dogodka.

Pia Plevnik
Ne spreglejte sorodnih člankov
Integrirano planiranje – sveti gral upravljanja poslovne uspešnosti
Sposobnost podjetja, da sledi ciljem in je uspešno v okolju, ki se nenehno spreminja, kjer se veča...
Dogodek – Nova realnost planiranja in upravljanja uspešnosti
Na dogodku Nova realnost planiranja in upravljanja uspešnosti smo od Jana Markuna, ki vodi v...
Prvi korak k boljšemu izkoriščanju podatkov pri odločanju
Z rastjo količine podatkov rastejo tudi skrbi: kje bomo vse te podatke skladiščili, kako jih bomo...